Zanimljive teme, o prodaji i kupovini nekretnina, o tome kako urediti stan..

Njegovo veličanstvo poverenje

N
gsigma

Da li je poverenje reč koja je najviše izgubila na vrednosti?

U vreme kada su mediji i javnost prepuni loših vesti, kada se na svakom koraku slušate o prevarama svake vrste, kada nema razgovora u kome se ne spomene ta ozloglašena reč, kako funkcionisati uopšte i kako ne postati paranoičan i tražiti zaveru u svakom odnosu.

Kako je ovo blog o nekretninama, pitanje je kako prodaju ili kupovinu poveriti agenciji za promet nekretninama i kako sa agentom koji će vam u nekom periodu biti saradnik uspostaviti odnos poverenja?

Prvi korak – elementarno poverenje

Prvo što morate je da razmislite racionalno: kada ste bolesni idete kod doktora. Kada vam se pokvari automobile, vozite ga kod mehaničara. Za pravni savet idete kod advokata. Zašto onda da prodajete ili kupujete nekretninu bez pomoći profesionalca.

Imati poverenja u nekoga znači verovati u njegovu doslednost i dobronamernost u aktivnostima. To je i naša mogućnost da iste predvidimo na osnovu prethodnih zajedničkih iskustava.

Tri su osnovne dimenzije koje doprinose stvaranju odnosa poverenja:

  1. sposobnost – odnosi se na procenu nečijeg znanja, umeća i kompetencije. Postoje načini da se uverite u nečiju sposobnost. Pre nego što izaberete agenta koji će se baviti vašom nekretninom, proverite njegove sposobnosti. Danas, u eri savremenih tehnologija to nije posebno teško.
  2. integritet – upoznajte sa sa prethodnim poslovima, delima i principima vašeg agenta ili agencije
  3. dobronamernost – odnosi se na procenu koliko je osoba spremna da radi u našem interesu.

Prema važećem zakonu, prometom nekretnina danas se mogu baviti samo licencirane agencije, što je jedan od faktora koji utiču na sticanje elementarnog poverenja. Zato za početak, proverite tu činjenicu.

Pre nego što se odlučite za agenciju koju ćete angažovati, prikupite što više podataka: koliko se neko dugo bavi poslom prometa nekretnina, da li se za to ime vezuju dobri rezultati, kakva su iskustva drugih, da li vam osobe u agenciji odmah ulivaju dozu sigurnosti, da li vam ulivaju osećaj da znaju šta rade, da li vam odgovara njihov senzibilitet, da li su to osobe u koje biste mogli da imate poverenja..

Koristite se svim načinima da napravite što je moguće kompletniju sliku o agenciji i agentu za promet nekretnina za koje ste se odlučili.

Da se vratimo na početak: ni svoj automobil niste odvezli prvom automehaničaru na kog ste naišli, osim ako baš nije neka velika nevolja.

Dobro se raspitajte i odlučite. Ukoliko imate poverenje u svog agenta za nekretnine, verujte da ste uradili pola posla.

O autoru

Nadica Jakovljev
Nadica Jakovljev

Dugodišnja novinarka u štampanim i elektronskim medijima.
Novinarstvom se bavila u listu „Zrenjanin“, „ Zrenjaninskim novinama“, na radiju, trenutno radi kao novinar na portalu zrenjaninski.com.

Nadica Jakovljev Autor članka: Nadica Jakovljev
Zanimljive teme, o prodaji i kupovini nekretnina, o tome kako urediti stan..

Скорашњи чланци

Скорашњи коментари

Архиве

Категорије