Agencija za promet nekretnina Gsigma može se pohvaliti da je u svom radu i razvoju ne samo pratila trendove nego se i trudila da uvek bude korak ispred.
Pre tačno godinu dana, 23. juna 2017. godine, na internet portalu agencije za promet nekretnina Gsigma pojavio se prvi blog. Rubrika je dobila ime Zrenjaninski krovovi. Tema prvog teksta bila je, logično, zašto nekretninu prodati uz posredovanje licencirane agencije.
Od tada, pa sve do danas, objavljeno je više od 80 tekstova sa različitim temama, vezanih za promet nekretnina, za grad i gradska naselja, za turističke potencijale regiona, za uređenje doma… Skoro svake nedelje objavljivana su dva nova teksta.
INTERNET JE OTVORIO JOŠ JEDAN PROZOR
Trudili smo se da uvek budemo jedan korak ispred, kaže Gordana Božić, vlasnica agencije Gsigma. – Nije neskromno da kažem da smo, ne samo pratili savremene tehnologije i tendencije, nego se trudili da budemo pioniri.
Internet nam je otvorio još jednu mogućnost u poslovanju, vrlo brzo smo imali naš sajt, koji smo unapređivali i razvijali. Uporedo, veoma smo aktivni i na društvenim mrežama, Fejsbuku a sve više i na Instagramu, a blog je došao kao logičan korak u daljem razvijanju poslovanja preko interneta, kaže Božić.
BLOG NAS JE BRENDIRAO
Blog nas je praktično brendirao, dodaje agent Danijela Radovančev. Zaokružili smo priču i osim što nas sve više ljudi prepoznaje u javnosti, blog je doprineo uozbiljavanju onoga čime se mi bavimo. Našim klijentima je pokazao da smo mi jedna ozbiljna agencija, koja zna mnogo o svom poslu, koja svoj posao obavlja krajnje stručno i profesionalno. S druge strane, našim klijentima je pokazao i neke lepe strane grada, okoline, otvorio nove mogućnosti. Naravno, ukazao i na probleme, donosio važna obaveštenja. Istakla bih seriju tekstova o primeni novog Zakona o stanovanju, upravnicima stambenih zajednica, celoj jednoj novoj problematici o kojoj se nije znalo dovoljno, naglašava Radovančev.
Godišnjice su lep povod da se analizira period koji je prošao. Analiza pokazuje da je poseta sajtu gsigma.rs u prethodnom periodu porasla skoro za 50 odsto. Za taj rezultat zaslužni su svi koji su se oko internet prezentacije angažovali.
Ali, godišnjice služe i da se zadaju novi zadaci. Što znači, razvijanje portala, dalje usavršavanje bloga i obavezno prisustvo na društvenim mrežama.
Jer moto agencije je: uvek korak ispred.