Agencija Gsigma i ove godine je imala zapažen nastup na privrednoj manifestaciji ZRBIZNET.
Agencija Gsigma i ove godine imala je zapažen nastup na privrednoj manifestaciji ZRBIZNET.
– Bez razmišljanja smo se odazvali pozivu organizatora, Unije poslodavca Srbije, čiji smo i član – kaže Gordana Božić, vlasnica agencije. – Smatram da je učešće na sajmovima poput ovog odličan način promocije, i to se i potvrdilo. Za tri dana, koliko je sajam trajao, naš je štand, za koji smo dobili jako lepe ocene, posetilo mnogo građana. Bili smo spremni da pružimo svaku informaciju a građani su stvarno imali različita pitanja, kaže Božić.
Za ZRBIZNET agencija Gsigma dobro se pripremila. Bilo je puno reklamnog materijala a agencija se pridružila i kampanji zaštite životne sredine, te su posetiocima deljene platnene torbe za kupovinu, koje se lako pakuju i rado nose sa sobom. Na štandu je uvek bilo posluženja za koje se pobrinula prijateljica agencije.
– U promociju se stalno mora ulagati. Vrlo često nam kažu, pa za vas svi znaju. Bez obzira na to što smo prisutni na tržištu već dovoljno dugo da nas prepoznaju, promocija pokazuje gde smo sada, kako razmišljamo, šta planiramo, pokazuje da postojimo i da ne posustajemo – ističe Božićeva.
U agenciji Gsigma puno polažu na promotivne aktivnosti. I u mnogima su pioniri.
– Konstantno postavljamo standarde – komentariše Božićeva. – Ulažemo u internet promociju, među prvima smo imali naš veb sajt, ima nas na društvenim mrežama, među prvima smo na sajtu uveli blog. Blog je postao prepoznatljiv, informativan i zanimljiv. Čuli smo dosta komentara da se o važnim temama vezanim za nekretnine mnogi informišu baš sa našeg bloga, naglašava Božićeva.
Osim profesionalnog rada koji agenciju Gsigma krasi od samog početka, držanje koraka sa vremenom i sa klijentima, i uvažavanje potreba klijenata koji bi da do informacije dođu na najjednostavniji a najefikasniji način, načela su kojih se agencija drži i od čega neće odstupiti.